Ważne – recepty zmiany:
- Korzystasz już z Internetowego Konta Pacjenta (IKP) – przed wizytą u lekarza zaloguj się do swojego konta i sprawdź czy w IKP podany jest aktualny numer telefonu. Nie zapomnij zabrać telefonu, będzie on potrzebny do upoważnienia lekarza do informacji w IKP – bez tego nie wypisze recepty.
- Nie korzystałeś jeszcze z IKP – wizyta przebiegnie jak kiedyś.
- Masz IKP i mimo to nie udało się wystawić e-recepty. Lekarz najpewniej wyda Ci receptę papierową. Pamiętaj, że recepty te nie funkcjonują od 3 lat, zatem może być problem z ich realizacją w aptece. Receptę papierową zanieś do apteki w oryginale, nie ma ona czterocyfrowego kodu, nie znajdziesz jej na stronie pacjent.gov.pl ani w aplikacji mojeIKP.
Zapraszamy Państwa do kontaktu. Wybierając naszą Poradnię otrzymasz fachową pomoc zaufanych i doświadczonych specjalistów, a także poczucie bezpieczeństwa i komfort opieki.